bfgFlounder
Moderator
Moderator
12,864 Posts

Welcome to Queen's Tales: The Beast and the Nightingale Collector's Edition forum

[Post New]by bfgFlounder on Oct 31, 13 12:29 AM
Welcome to Queen's Tales: The Beast and the Nightingale Collector's Edition forum! This is your place to ask questions, share tips, and connect with other Queen's Tales: The Beast and the Nightingale Collector's Edition players.

If you have questions about how to use the forums, please click the FAQ link on the right.

Re:Welcome to Queen's Tales: The Beast and the Nightingale Collector's Edition forum

[Post New]by nouchke on Nov 1, 13 6:54 AM
hello

ik ben al jaren grote fan van bigfish games!
ik ga altijd op de site bigfish games nl omdat dit altijd nederlandse games zijn!
nu zijn er bijna alle dagen engelse collector edition's te koop!hoe komt dat?
maar ik las hier ook op deze site hier nu ook games in het nederlans!kan dat en wat kan ik er voor doen?ik zou dit game zoals vele andere hier direct kopen en zeker van die ERS in het nederlands!

Dank u

Katrien

nikma
Guppy
Guppy
135 Posts

Re:Welcome to Queen's Tales: The Beast and the Nightingale Collector's Edition forum

[Post New]by nikma on Nov 24, 13 1:24 AM
bello bello bello.... molto belli gli hos e accattivante la grafica.....mi sono molto divertita....lo consiglio a tutti....

[Post New]by wereldroos on Sep 3, 14 6:57 AM
Ik zoek ook Nederlandse games wie helpt me?

Go to: