Sophie0254
Seahorse
Seahorse
39 Posts

Begrüßen Sie Spielaffe Spieler/Welcome Spielaffe Players

[Post New]by Sophie0254 on Jul 25, 14 10:52 AM
Welcome to the new players joining us from Spielaffe! Please tell us more about Speilaffe. How do you come to Big Fish? Are you beginning again or does your game transfer? This forum is a good place to ask questions and find help. You can find neighbors by posting your code at the link below:

Begrüßen Sie die neuen Spieler, die uns von Spielaffe verbinden! Erzählen Sie uns bitte mehr über Speilaffe. Wie kommen Sie zu Big Fish? Beginnen Sie wieder, oder tritt Ihr Spiel über? Dieses Forum ist ein guter Platz, Fragen und Fund-Hilfe zu stellen. Sie können Nachbarn durch Versetzung Ihres Codes an der Verbindung unten finden:

http://forums.bigfishgames.com/posts/list/257236.page

Crow12000
Clownfish
Clownfish
559 Posts

Re:Begrüßen Sie Spielaffe Spieler/Welcome Spielaffe Players

[Post New]by Crow12000 on Jul 25, 14 11:01 AM
Nicely done Sophie!

I think they have to start over as I've picked up several of them as neighbors. I wish I had a translate option on my computer. If there is one I'm clueless as to where it is.

I'll just say Welcome and hope you have fun!

Ich werde einfach sagen, Willkommen und wünschen Ihnen viel Spaß!

Edit: look at that I found google tranlate!

Edited on 07/25/2014 at 12:50:22 PM PST

rheashard2
Clownfish
Clownfish
643 Posts

[Post New]by rheashard2 on Jul 25, 14 12:34 PM
If you find language software let me know. I too welcome all new players.

[Post New]by zitronenfalter12 on Jul 26, 14 12:06 AM
Google has a nice Translator Toolkit which does the job much better than the normal translator. (Link at the bottom of the normal translator: http://www.google.com/url?source=transpromo&rs=rsmf&q=http://translate.google.com/toolkit%3Fhl%3Den) I'm not sure whether you need a login.

Another one I can recommend is http://translate.reference.com/
This is definitely free and without login

Edited on 07/26/2014 at 12:28:38 AM PST

[Post New]by TeuflischerEngel on Jul 26, 14 12:28 AM
We come from the gaming portal pageSpielaffe , as the game there is Removed! But since we have pleasure and fun in this game we were looking at the game on google and found it here with you! Even if we have to start from new here Nice to see you so fond takes us! My code 2ii8Qs

Wir kommen Von der spielaffe Seite, da das spiel dort Entfernt wird! Da wir aber lust und spass an diesem spiel haben suchten wir das spiel bei google auf und fanden es hier bei euch! Auch wenn wir von neu hier anfangen muessen Schön das Ihr so lieb uns aufnimmt! Mein code 2ii8Qs

[Post New]by lygia_2 on Jul 26, 14 12:55 AM
Hab auch neu angefangen und wünsch allen viel freude beim Spielen

xena0816
Starfish
Starfish
42 Posts

[Post New]by xena0816 on Jul 26, 14 4:43 AM
Hallo, bin auch neu bei bigfish und hoffe auf gute Zusammenarbeit.LG

xena0816
Starfish
Starfish
42 Posts

[Post New]by xena0816 on Jul 26, 14 4:52 AM
Wieso werden hier die Expeditionen nicht angezeigt? So kann man doch gar nicht helfen.

Why the expeditions are not shown here? So one can not help but.

[Post New]by Fledermaus68 on Jul 26, 14 5:10 AM
Hallo Xena0816, hab gerade eine Expedition am Laufen, müsste also angezeigt werden, da schon jemand geholfen hat.

Hupps, schon vorbei. Danke

Edited on 07/26/2014 at 5:12:56 AM PST

Sophie0254
Seahorse
Seahorse
39 Posts

[Post New]by Sophie0254 on Jul 26, 14 7:02 AM
@xena0816 There is a dedicated thread for expedition help. Es gibt einen engagierten Faden für Expeditionshilfe.

http://forums.bigfishgames.com/posts/list/276881.page

[Post New]by Marlena7745 on Jul 26, 14 9:12 AM
I HAVE TRIED TO INVITE 2ii8Qs BUT THEY TELL ME THAT THIS CODE DOES NOT EXIST...

[Post New]by jaffaosram on Jul 26, 14 9:21 AM
Erstmal Danke für die nette Begrüßung der BF - Nutzer.
Es ist schön das das Spiel bei Euch weitergeht und ich denke wir werden sehr viel Spass mit Euch haben.

An alle liebgewonnenen Spieleaffe Freunde und Nachbarn schön das wir uns wieder haben

Yippie!!

Oh I'm sorry my translation:

Thank you for your friendly Welcome, I'm sure we will have a lot of fun together.

To my lovely Ols Spielaffe Friends and neighbours, it's great to see you again

P.S. Im sorry for my english but i think in the it will be get better (-:

Edited on 07/26/2014 at 9:28:08 AM PST

margboul
Herring
Herring
328 Posts

[Post New]by margboul on Jul 26, 14 10:53 AM
Marlena7745 wrote:I HAVE TRIED TO INVITE 2ii8Qs BUT THEY TELL ME THAT THIS CODE DOES NOT EXIST...

It worked for me!

[Post New]by zitronenfalter12 on Jul 26, 14 11:36 AM
xena0816 wrote:Wieso werden hier die Expeditionen nicht angezeigt? So kann man doch gar nicht helfen./Why the expeditions are not shown here? So one can not help but.

The expeditions are shown when you load your game. There is a start popup and there the expeditions are listed.

Marlena7745 wrote:I HAVE TRIED TO INVITE 2ii8Qs BUT THEY TELL ME THAT THIS CODE DOES NOT EXIST...

No need to cry that loud Make sure that you didn't copy a space. It wouldn't work when there's a space in front or behind.

Pippi27
Seahorse
Seahorse
38 Posts

[Post New]by Pippi27 on Jul 26, 14 11:57 AM
Hallo,

ist das Spiel bei Spielaffe schon abgestellt? Ich komme nicht mehr rein.

Mein Code hier ist tKbFDR, ich freue mich über neue Mitspieler

Droea
Jellyfish
Jellyfish
12 Posts

[Post New]by Droea on Jul 26, 14 11:58 AM
Hallo, ich habe es auch geschafft.Ich freue mich viele von euch wieder zutreffen. Habe nur ein kleines Problem mit der Startseite. Die Geschenke werden bei mir nicht angezeigt. Geht es noch jemanden so? Ich wünsche uns viele erfolgreiche Stunden bei BF. Liebe Grüße Droea

[Post New]by Vampy2013 on Jul 26, 14 12:38 PM
super dass ihr alle hier seid und euch nicht unterkriegen lässt auch wenn wir alle schon so viel zeit und mühe reingesteckt haben die wir leider nicht mitnehmen können zumindest aber die erfahrung ;I
danke auch deb leuten hier auf bigfisch dass ihr mich/uns so nett aufnehmt ich hab auch schon einige neue freunde hier mit denen ich schreibe, die sind supernett )

nice to meet all of you back here I´m happy a lot of people aren´t angry too much and decided to start new although we only could take our experience with us
thank you to the people here on big fish that are so nice I have already some new friends and they´re cool

ps sorry for my bad english

xena0816
Starfish
Starfish
42 Posts

[Post New]by xena0816 on Jul 26, 14 1:43 PM
Droea wrote:Hallo, ich habe es auch geschafft.Ich freue mich viele von euch wieder zutreffen. Habe nur ein kleines Problem mit der Startseite. Die Geschenke werden bei mir nicht angezeigt. Geht es noch jemanden so? Ich wünsche uns viele erfolgreiche Stunden bei BF. Liebe Grüße Droea

Hi Droea,
ich glaube bei uns allen werden die Geschenkeliste nicht angezeigt. Kannst aber die Wünsche beim Besuchen deiner Nachbarn sehen, so vergisst man wenigsten keinen obwohl ich es umständlich finde. LG

Hi Droea,
I think all of us the gift list are not displayed. Can see but the wishes while visiting your neighbors, so no one forgets least although I find it awkward. LG

[Post New]by Jenjibenji1 on Jul 27, 14 3:49 AM
Hi, ich komme auch von Spielaffe und fange hier bei Euch wieder neu an. Ich freue mich Euch kennenzulernen. Mein Code ist 9nb2A8
LG

[Post New]by Jenjibenji1 on Jul 27, 14 3:51 AM
Jenjibenji1 wrote:Hi, ich komme auch von Spielaffe und fange hier bei Euch wieder neu an. Ich freue mich Euch kennenzulernen. Mein Code ist 9nb2A8
LG

I try it in English:
[quote = Jenjibenji1] Hi, I come from Spielaffe and start here with you again at. I am looking forward to meet you. My code is 9nb2A8
LG [/ quote]

Go to: